Meat Glue + Social Drift "Noise in the Clouds"

Talk about noise music. Reviews, rants, whatever.

Moderator: xome

User avatar
MGLUE
Posts: 3870
Joined: Sun May 06, 2012 5:29 pm
Location: Indiana
Contact:

Meat Glue + Social Drift "Noise in the Clouds"

Post by MGLUE » Thu Nov 29, 2012 8:17 pm

An improvisational collaboration! Thank you to Clemon, and dude, if you want to send me any more of your writings, we could have a whole album of stuff.

love and napalm,

The Glue

http://extremevolumepop.bandcamp.com/tr ... the-clouds

Clemon09
Posts: 3803
Joined: Tue Aug 16, 2011 1:43 pm

Post by Clemon09 » Thu Nov 29, 2012 8:20 pm

:lol: :lol: :lol: :lol:
Hey clem, refresh yr browser.


:D

User avatar
MGLUE
Posts: 3870
Joined: Sun May 06, 2012 5:29 pm
Location: Indiana
Contact:

Post by MGLUE » Thu Nov 29, 2012 8:30 pm

Clemon09 wrote::lol: :lol: :lol: :lol:
Anyway, I hope you like it holmes.

I wasn't trying to be a dick, BTW.

Clemon09
Posts: 3803
Joined: Tue Aug 16, 2011 1:43 pm

Post by Clemon09 » Thu Nov 29, 2012 8:32 pm

but did you end up as one :huh:
Hey clem, refresh yr browser.


:D

User avatar
MGLUE
Posts: 3870
Joined: Sun May 06, 2012 5:29 pm
Location: Indiana
Contact:

Post by MGLUE » Thu Nov 29, 2012 8:38 pm

I'm too knackered to get into anything deep. Besides, remember: I quit yesterday. I'm here on an old Visa lol.

Maybe I'll kill everyone's hardon and stick around. Or maybe I'll jump up, "bob and weave, do kind of a Salman Rushdie thing." Come and go like a thief in the night, so you'll all be saying, "Who was that masked noiser?" :D

Clemon09
Posts: 3803
Joined: Tue Aug 16, 2011 1:43 pm

Post by Clemon09 » Thu Nov 29, 2012 8:40 pm

ok, i guess :D !


i co-signed your no noise scenester thing btw :D
Hey clem, refresh yr browser.


:D

User avatar
Sleep Of Ages
Posts: 6161
Joined: Tue Oct 26, 2010 2:55 am
Location: Middle of Fucking Nowhere Jungleland
Contact:

Post by Sleep Of Ages » Thu Nov 29, 2012 8:44 pm

you do sound like a teacher

FireAlarmPoet
Posts: 6789
Joined: Wed Oct 14, 2009 5:19 pm

Post by FireAlarmPoet » Thu Nov 29, 2012 8:58 pm

Oh, HELL yes. DL'ing right after I post. This will definitely be the least sexy split of the year.
EDIT: collab of the year.
DISCLAIMER: opinions expressed in the past on this account may not accurately reflect my current beliefs, especially those prior to 2017.

Clemon09
Posts: 3803
Joined: Tue Aug 16, 2011 1:43 pm

Post by Clemon09 » Thu Nov 29, 2012 9:00 pm

FireAlarmPoet wrote:Oh, HELL yes. DL'ing right after I post. This will definitely be the least sexy split of the year.
EDIT: collab of the year.
:huh: :huh:
Hey clem, refresh yr browser.


:D

User avatar
MGLUE
Posts: 3870
Joined: Sun May 06, 2012 5:29 pm
Location: Indiana
Contact:

Post by MGLUE » Thu Nov 29, 2012 9:10 pm

I'm trippin' on muscle relaxers. None of you are real. Bytes of data. Tomorrow I eat sushi and get a haircut. Maybe pick up a new pedal.

Right now, I'm gonna read all about the antichrist.

later days, internet peeps.

Clemon09
Posts: 3803
Joined: Tue Aug 16, 2011 1:43 pm

Post by Clemon09 » Thu Nov 29, 2012 9:18 pm

the hunter... must hunt.
Hey clem, refresh yr browser.


:D

FireAlarmPoet
Posts: 6789
Joined: Wed Oct 14, 2009 5:19 pm

Post by FireAlarmPoet » Thu Nov 29, 2012 9:33 pm

Yep, totally right: super extremely unsexy. Great job, A+ to the both of you guys. Now please expand upon it, the ensexiness exhibited here wasn't long enough to fire a load off too, let alone long enough for a one night stand with a special lady prostitu- FRIEND, I said friend, RJ.

Similarly, I a on cough syrup right now. Not enogu hto make a 'purple drank' but cough syrup nonetheless. gonna maybe record some abmient [for the first time in years] tomorrow. that or get a head start on my ad/cd test, but you and i both knwo that won't happen.
DISCLAIMER: opinions expressed in the past on this account may not accurately reflect my current beliefs, especially those prior to 2017.

Clemon09
Posts: 3803
Joined: Tue Aug 16, 2011 1:43 pm

Post by Clemon09 » Thu Nov 29, 2012 9:35 pm

Image
Hey clem, refresh yr browser.


:D

FireAlarmPoet
Posts: 6789
Joined: Wed Oct 14, 2009 5:19 pm

Post by FireAlarmPoet » Thu Nov 29, 2012 9:37 pm

FCUKER I haven't danced since I was like sixteen. And not at prom. Drugz, or rahter, the weak ass shit I occasionally take that could remotely be considered drugz, seem to either make me more lazy or have zero effect on me.
DISCLAIMER: opinions expressed in the past on this account may not accurately reflect my current beliefs, especially those prior to 2017.

Clemon09
Posts: 3803
Joined: Tue Aug 16, 2011 1:43 pm

Post by Clemon09 » Thu Nov 29, 2012 9:38 pm

FireAlarmPoet wrote:FCUKER I haven't danced since I was like sixteen. And not at prom. Drugz, or rahter, the weak ass shit I occasionally take that could remotely be considered drugz, seem to either make me more lazy or have zero effect on me.
take the red pill.



the one with a mitsubishi sign on :D !
Hey clem, refresh yr browser.


:D

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests