Search found 560 matches

by Bonehole
Mon May 21, 2018 3:25 am
Forum: Miscellaneous
Topic: An external observer
Replies: 8
Views: 71

Re: An external observer

Philosophically, I agree with none of these positions. Furthermore, taken out of context as they are, they look like a power/ hierarchy kind of thing.
by Bonehole
Mon May 14, 2018 1:23 am
Forum: Noise
Topic: 16000 BBC sound effects
Replies: 33
Views: 1002

Re: 16000 BBC sound effects

Yep, I seem to remember they would be ok for amateur theatre peformances. You'd be safe to assume the same for radio. Most UK radio stations used to be covered by a license they'd paid; theatres, too. BBC probably won't be chasing down noise releases. Even if they heard it they would probably only s...
by Bonehole
Sat May 12, 2018 5:02 pm
Forum: Noise
Topic: 16000 BBC sound effects
Replies: 33
Views: 1002

Re: 16000 BBC sound effects

WhiteWarlock wrote:
Tue Apr 24, 2018 6:48 am
Shit! I actually used to own this record when I was about 13. Nice to see that cover again. Btw what is the copyright like on these albums?
by Bonehole
Mon Mar 19, 2018 3:11 am
Forum: Noise
Topic: Does this still fall under the noise blanket
Replies: 41
Views: 3716

Re: Does this still fall under the noise blanket

I liked it but to my ears it was ambient music in the vein of Seefeel.

I didn't know there was a noise blanket. Maybe an umbrella. Perhaps, an acoustic hood.
by Bonehole
Fri Mar 16, 2018 11:53 pm
Forum: Miscellaneous
Topic: now playing
Replies: 4742
Views: 404867

Re: now playing

by Bonehole
Wed Feb 14, 2018 6:24 pm
Forum: Miscellaneous
Topic: Did Jesus Exist?
Replies: 28
Views: 8602

Re: Did Jesus Exist?

I think a more important question is 'Did Jesus Brexit?'
by Bonehole
Fri Jan 26, 2018 4:17 am
Forum: Miscellaneous
Topic: now playing
Replies: 4742
Views: 404867

Re: now playing

R.I.P and cheers, Mark! :pint:
by Bonehole
Sun Dec 31, 2017 2:09 am
Forum: Noise MP3s
Topic: bonehole - Dents du Midi
Replies: 0
Views: 571

bonehole - Dents du Midi

Last of the old year's sessions. Happy new one.

Image

https://bonehole.bandcamp.com/album/dents-du-midi
by Bonehole
Sun Dec 10, 2017 12:23 am
Forum: Miscellaneous
Topic: Many reported hearing painful noises in their offices or bedrooms
Replies: 47
Views: 2412

Re: Many reported hearing painful noises in their offices or bedrooms

Mmm... curiouser and curiouser. So, possibly they experienced auditory hallucinations as the white matter of their brains was changing?
by Bonehole
Sat Nov 18, 2017 3:42 am
Forum: Noise MP3s
Topic: Nothing Only Voltage Can Kill
Replies: 3
Views: 407

Re: Nothing Only Voltage Can Kill

ueno_station54 wrote:
Thu Nov 16, 2017 12:34 pm
Thanks, your stuff is rad! That lollipop tin is a great idea and sounds amazing.
Haha! Thanks! :)
by Bonehole
Thu Nov 16, 2017 2:29 am
Forum: Noise MP3s
Topic: Nothing Only Voltage Can Kill
Replies: 3
Views: 407

Re: Nothing Only Voltage Can Kill

Yeah. I quite liked the bits I listened to. Get back at it. :)
by Bonehole
Sun Nov 12, 2017 4:00 am
Forum: Noise MP3s
Topic: bonehole - Transpositions Available
Replies: 2
Views: 329

Re: bonehole - Transpositions Available

Yeah. All the sounds are from set-up as shown in the images on bandcamp. It is a pretty useful pedal, but also the mic'd tin makes a lot of difference as well. Thanks for listening and commenting.